Màrqueting, una excel·lent eina per gestionar la innovació

Via el Portal de Recerca UdG, ens assabentem de la jornada que s’organitza el proper dilluns 18 de desembre 2006  de 17.00h a 19.00, al Centre d’Empreses de Noves Tecnologies del Parc Tecnològic del Vellès, Cerdanyola del Vallès.

Us podeu inscriure al web del Parc Tecnològic del Vallès 

El departament de màrqueting és un factor clau per poder gestionar la innovació. Davant un client cada vegada més exigent i acostumat a concebre el servei en la seva globalitat, l’Andreu Pérez, gerent de Màrqueting i Innovació de Delphin Project Hunting, ens mostra de quina manera podem, a partir de la nostra relació amb el client, conèixer les seves expectatives, il·lusions i exigències, per tal de definir nous productes i serveis, i aprendre a comunicar-los d’acord amb el que estan disposats a sentir.

Aquesta jornada s’adreça a directors generals, directors de màrqueting i directors comercials, i a totes aquelles persones de l’organització que saben que relacionar-se amb el client no vol dir només donar-li a conèixer les novetats i millores, resoldre els seus dubtes o, senzillament, mesurar la qualitat del servei que li estem oferint, sinó que també és una excepcional oportunitat per conèixer-lo i gestionar la innovació, a la vegada que es millora la qualitat i es creen nous productes i serveis.

Els comentaris estan tancats.