Publicitat interactiva al carrer

L’anunci en qüestio ofereix la possibilitat de fer-se una foto amb el telèfon N73 que s’anuncia i endur-te-la a casa. Aquest anunci és fruït de la col·laboració entre Nokia i flickr (un portal on s’hi poden penjar fotografies), que s’anomena World 24h. Un altre exemple de col·laboració que aprofita les tecnologies mòbils i Internet.

Nokia està explorant noves maneres de publicitat interactiva al carrer, el que no sabem és l’impacte real d’aquestes campanyes a part de pensar que són mólt innovadores… Però el cert és que en un carrer les persones no tenim tendència a aturar-nos, i menys a “jugar” amb un anunci publicitari.

Però Nokia deu haver fet els seus estudis de mercat… o sigui que benvinguda sigui aquesta nova campanya, que esperem veure aviat a la nostra ciutat.

Publicitat interactiva al carrer (nokia)

via eTc

2 responses to “Publicitat interactiva al carrer

  1. Doncs és una manera de tocar i sentir físicament el producte. I a més en un lloc on no és habitual. En definitiva, un valor afegit a l’opis, que a la nostra ciutat, no sé si seria diana de bandalisme.

  2. Tens raó, en aquest país això pot durar molt poc… si que pot tenir la seva gràcia, però sempre que he vist una pantalla interactiva al carrer, en fires, exposicions, etc no hi he vist gaire gent (per no dir ningú) remenant (excepte la mainada). Senzillament no hi estem gaire acostumats o ens fa vergonya…